Izložba Životni Foto, Filip Vrtarić i predstavljanje EP-a Noonshine, Noon (Filip Motovunski)
Utječe li forma na sadržaj i što je to umjetnička fotografija pitanja su na koja Filip Vrtarić želi odgovoriti, a odgovore na ova pitanja nudi nam kroz izbor od dvadeset fotografija snimljenih kamerom mobilnog telefona u posljednjih nekoliko mjeseci. Kadrovi I perspektive koje nam predstavlja su začudni I pomalo mistični, evociraju atmosferu paralelnog svijeta koji je sveprisutan u prostorno vremenskom tkanju kroz koje prolazimo, a otkrivaju svijet viđen okom umjetnika koji se krije u svakodnevnim detaljima koji u užurbanoj svakodnevici ostaju neopaženi. Fotografije kao cjelinu povezuje zajednička nit koja se očituje u bojama i detaljima, a naglašena je dodatnom obradom specijalnih efekata koje su ponuđene u programu za uređivanje samog mobitela. U trenucima uhvaćenima u vremenu pojavljuju se elementi ceste, prirode, životinja, svjetla i tame, gradske vreve, smeća i gužve te detalji izdvojeni iz cjeline koji nas uvode u nove svjetove i nude nam nova značenja istoga.
‘S obzirom na to da danas tehnologija omogućava da preko noći postanemo vrsni glazbenici, montažeri ili fotografi, ovom serijom fotografija namećem i pitanje o granici amaterizma i profesionalnosti u bilo kojem obliku umjetničkog izričaja.’
Umjetnik se bavi pitanjem izvornosti umjetničkog izraza te ima li umjetnik pravo preskakati korake u realizaciji koristeći pritom brze i efektne alate koje nam nudi moderna tehnologija. Filip se već dugi niz godina bavi glazbenom produkcijom gdje mu se također nameće pitanje dominacije tehnologije nad čovjekom i obrnuto pa samome sebi postavlja logično pitanje: Što bi se dogodilo kada bi CD player ili fotoaparat imali vlastitu svijest I ako se to zapitamo ostaje li upitnost forme nad sadržajem zaista upitna jer je umjetnik taj koji u konačnici odabire ono što će zabilježiti u vremenu.